Veel gestelde vragen

U plaatst zeer gemakkelijk een bestelling bij Tuinmeubelcentrum Wijhe. Dit doet u door onderstaande stappen te doorlopen:

Stap 1: Plaats uw gewenste product(en) in de winkelwagen
Ga naar het product dat u wilt bestellen en klik op de button ‘In winkelwagen’. Wilt u verder winkelen? Klik dan op ‘Verder winkelen’. Wilt u de bestelling afronden? Klik dan op ‘Naar winkelwagen’.

Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat u op ‘Naar winkelwagen’ heeft geklikt, krijgt u een overzicht van de producten in uw winkelwagen. Controleer uw bestelling en pas indien nodig de aantallen aan. Wilt u verder gaan met het plaatsen van uw bestelling, klik dan op ‘Doorgaan met bestellen’.

Stap 3: Aankoop afronden
Om uw bestelling af te ronden, hebben wij enkele gegevens van u nodig:

  • Adresgegevens: wij vragen allereerst om uw adresgegevens. Vul uw bezorg- en factuuradres en overige gegevens in
  • Verzending: wenst u dat de bestelling geleverd wordt of komt u het afhalen in Wijhe. Dit kunt u onder kopje ‘Verzending’ aangeven
  • Betaling: geef aan hoe u de bestelling wilt betalen. U kunt kiezen uit: Bankoverschrijving of iDeal.
  • Algemene voorwaarden: vink aan dat u akkoord gaat met de ‘Algemene Voorwaarden’ nadat u hiervan kennis heeft genomen.

Stap 4: Uw bestelling is geplaatst!
Uw bestelling is geplaatst. U krijgt de bevestiging van uw bestelling per e-mail opgestuurd.

Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn incl. BTW.

Is uw betaling via de webwinkel mislukt of geweigerd? Hieronder enkele mogelijke oorzaken:

  • Storing bij uw bank of betalingsverwerker;
  • Het bedrag van uw bestelling is hoger dan ingesteld bestedingslimiet op uw betaalrekening;
  • Onvoldoende of ontoereikend saldo op de betaalrekening;
  • Storing webwinkel.

Als uw betaling mislukt of geweigerd is, adviseren wij u om contact met ons op te nemen

Niet alle producten zijn op voorraad in het magazijn in Wijhe. Tuinmeubelcentrum Wijhe stuurt u een e-mail zodra uw bestelling gereed staat. U kunt producten tijdens de openingstijden.Tijdens het bestelproces heeft u de keuze om als verzendmethode te kiezen tussen afhalen en bezorgen. U kunt direct uw producten afhalen na het plaatsen van een bestelling. Hiervoor dient u zich te melden aan de balie van Tuinmeubelcentrum Wijhe.

Heeft u hulp nodig met het inladen van de producten? Onze medewerkers helpen u graag.

Wilt u uw bestelling annuleren? Dan vragen wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij de annulering in gang kunnen zetten.

De volgende producten worden standaard voor u gemonteerd en geplaatst:

  • Loungesets
  • Diningsets
  • Tuintafels
  • Parasols

Veel producten worden gemonteerd geleverd, zoals een loungeset en verstelbare stoelen. Overige producten zijn eenvoudig door uzelf te monteren.

Heeft u vragen over de montageservice? Neem dan contact met ons op.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service kunt u contact met ons opnemen middels e-mail of telefonisch.

Mocht u een email sturen, vergeet dan niet de foto’s ter verduidelijking van deze klacht mee te sturen + uw bestelnummer en uw verdere gegevens.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platvorm.

Een beschadigd product ontvangen? Wij lossen dit graag correct met u op. Wij dragen in overleg een passende oplossing voor. Om u zo goed en snel mogelijk verder te helpen bij een beschadigd of defect geleverd product, vragen wij u binnen drie werkdagen, de volgende stappen te doorlopen:

Stap 1: 
Maak een foto waarop de beschadiging(en) te zien zijn en een afbeelding van het gehele product.

Stap 2: 
Vermeld uw ordernummer en klantgegevens;

Stap 3: 
Neem contact op per e-mail

Stap 4: 
Een van onze medewerkers neemt vervolgens contact met u op.

U kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt. Indien mogelijk ontvangen we graag de producten compleet, in de originele verpakking en ongemonteerd. Bij eventuele schade zoals zichtbare gebruikerssporen  kunnen wij kosten in rekening brengen.

Wilt u uw bestelling herroepen? Klik onderstaand link om om herroepingsformulier te downloaden. U kunt binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 30 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.

Wilt u gebruik maken van het standaard Europese herroepingsformulier? Vul het herroepingsformulier correct in en verstuur het ingevulde herroepingsformulier binnen 30 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling naar info@tuinmeubelcentrumwijhe.nl

PDF: Het standaard Europese Herroepingsformulier

Het is niet noodzakelijk het standaard Europese herroepingsformulier te gebruiken om producten te retourneren. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen    om een retourverzoek indienen. U wordt vervolgens sneller geholpen.

Een groot deel van onze tuinmeubelen zijn uit voorraad leverbaar. Bent u op zoek naar een product dat niet meer op onze webwinkel staat? Neem dan contact met ons op.  Dan kijken wij graag voor u na of het product leverbaar is.

Wij respecteren uw privacy en verwerken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor u ze heeft verstrekt en in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telecommunicatiewet. Lees meer in onze privacy verklaring.

Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (hierna: Thuiswinkel.org) zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond. Lees hier onze algemene voorwaarden.